Eesti on nende 61 riigi seas, kes osalevad maailma suurimal toidu- ja põllumajandusmessil Grüne Woche, mis toimub Berliinis 17.–26. jaanuaril.
Veerandsada Eesti toidu- ja joogitootmise ettevõtet koos Eesti Põllumajandus-Kaubanduskojaga on väljas stendil, mis on kujundatud meie puhta looduse ja metsa teemal ning kus esitletakse Eesti toidukultuuri ja loodushoidu. Eesti delegatsiooni fookuses on toidu autentsus ja mee DNA-testimine, mis on muutumas üha olulisemaks vahendiks võltsmee vastu võitlemisel.
Regionaal- ja põllumajandusminister Piret Hartman: „Grüne Woche on tähtis koht, kus kogu maailm on esindatud, ja Eesti peab kindlasti kohal olema, et tutvustada oma suurepäraseid tootjaid. Lisaks toodangu tutvustamisele teeme tihedat koostööd teiste riikide poliitikute ja valdkonnaorganisatsioonidega.“
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja toiduvaldkonna projektijuht Janne Viisma: „Messi avapäevad on möödunud edukalt. Külastajad kiidavad meie maad ja tooteid. Need inimesed, kes on Eestis käinud, otsivad juba teatud tooteid, nagu sulajuust. See näitab, et Eesti toodang on laiemalt tuntud.“
Grüne Wochel osalevad Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, Linnamäe Lihatööstus, Saaremaa Piimatööstus, Saidafarm, Farmi Piimatööstus, Õun Drinks, DGM Shipping, Orkla, Rõngu Pagar, Mahetark, Rõngu Mahl, Salvest, Tartu Mill, Eesti Pagar, Must Küüslauk, Eesti Muna/Agrone, Naat ja Naeris, Minna Marmelaad, Artisan Honey, Balsnack, Raw Edge, Liviko, Moe, Delikatess Food, Põldotsa Talu ja Tohi Distillery.